سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات فرس کالا

درصورتی‌که در حال احداث یا بازسازی منزل خود هستید، لوازم بهداشتی ساختمان در اولویت‌های خرید شما خواهد بود. خریداری یک محصول باکیفیت، دغدغه اساسی هر فردی در هنگام خرید لوازم بهداشتی ساختمان است. این وسایل به طور مداوم در تماس با آب هستند که احتمال پوسیدگی و تغییر ظاهر آنها وجود خواهد داشت. از طرفی، اغلب این وسایل در کف یا دیوار ساختمان، به‌صورت توکار نصب می‌شوند؛ لذا تعویض مجدد آنها در صورتی که از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، بسیار هزینه بر خواهد بود.
همه این موارد را برای شما بیان کردیم با این هدف که به شما بگوییم در خرید محصولات بهترین برندها را انتخاب کنید. گروه صنعتی فُرس از برندهای نام‌آشنا و باسابقه در صنعت تولید تجهیزات آشپزخانه و لوازم بهداشتی ساختمان است که با ارائه محصولاتی با بالاترین کیفیت در حال ارائه خدمات به مشتریان خود است. در ادامه این مقاله قصد داریم تمامی محصولات ساخت برند فُرس را به شما معرفی نماییم.

وان جکوزی

یکی از محبوب‌ترین لوازم بهداشتی ساختمان، وان جکوزی است. اکثر افراد تجربه خوش استفاده از جکوزی را در استخرهای عمومی داشته‌اند. در صورتی که با جکوزی آشنایی ندارید، لازم است بدانید که وان جکوزی، حوضچه‌ای حاوی آب گرم است که این آب معمولاً توسط پمپ‌های آب فشارقوی به محیط داخل حوضچه وارد می‌شود. همان‌طور که می‌دانید یکی از روش‌های درمان درد مفاصل و استخوان‌ها، آب‌درمانی است.

جکوزی

کابین دوش

از دیگر انواع لوازم بهداشتی ساختمان که توسط برند فُرس تهیه و عرضه می‌گردد، کابین دوش حمام است. محبوبیت استفاده از کابین دوش حمام در کشور ما روزبه‌روز در حال افزایش است. از مزایای استفاده از کابین دوش در حمام می‌توان به مورد زیر اشاره نمود:

*احتیاج کمتر به تعمیر و نگهداری 

یکی از مزایای اصلی انتخاب کابین دوش شیشه ای نسبت به سایر موارد این است که به نگهداری کمتری نیاز دارند. استفاده از پرده‌های دوش اغلب کاری دست‌وپاگیر است. کابین‌های دوش برخلاف پرده دوش نیازی به‌دقت زیاد در نظافت ندارند. بادوام هستند و احتمال ایجاد کپک بر روی آنها نادر است.

فروش کابین دوش شیشه ای

زیردوشی حمام

هدایت آب کف حمام تا کف‌شور وظیفه اصلی زیردوشی حمام است. در گذشته برای هدایت جریان آب در داخل حمام، به طریق شیب گیری کاشی و سرامیک کف حمام صورت می‌گرفت. امر شیب گیری سرامیک کف حمام بسیار اصولی است و کار هر بنایی نیست. شیب گیری غیر اصولی کف حمام نه تنها باعث هدایت مناسب جریان آب نمی‌شود، بلکه از زیبایی محیط حمام نیز کاسته و در صورت زیاد بودن شیب، باعث غیرایمن شدن و افزایش خطر سقوط افراد در حمام می‌گردد. تمامی این مشکلات با خریداری یک زیردوشی حمام مناسب قابل حل شدن است